همکاری، هماهنگی و همدلی بین صدا و سیما و نیروی انتظامی مثال زدنی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۲:۵۷
کد خبر: ۸۹۰۷۸۳
همکاری، هماهنگی و همدلی بین صدا و سیما و نیروی انتظامی مثال زدنی است
فرمانده نیروی انتظامی از برنامه‌های اثرگذار رسانه ملی در جامعه قدردانی کرد و به رئیس، مدیران و تمامی‌کارکنان صدا و سیما خداقوت گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی صداوسیما درباره تعامل پلیس و صدا و سیما گفت: صدا و سیما را یار توانای خودمان در پیشبرد اهدافمان می دانیم و از نقش بی بدیل صدا و سیما در حوزه برنامه سازی‌ها و فرهنگ سازی‌ها در حوزه‌های مختلف مخصوصا در حوزه تشریح عملکرد پلیس قدردانی می‌کنیم. سردار اشتری با اشاره به نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی و رفتار صحیح شهروندی گفت: مثلا در بحث اصلاح رفتار ترافیکی صدا و سیما یکی از ارکان اصلی این فرهنگ سازی بود و نمی توان نقش موثر صدا و سیما را نادیده گرفت.

سردار اشتری گفت: همکاری، هماهنگی و همدلی میان صداوسیما و نیروی انتظامی وجود دارد و اگر دو طرف نیاز به کمک داشته باشند، درخواست ها با تفاهم کامل، در اولویت بررسی و اجرایی می‌شوند.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه کاری که امروز پلیس در کشور انجام می دهد و باعث نظم و امنیت جامعه می‌شود نیاز به اطلاع رسانی بیشتری دارد گفت: هم در نیروی انتظامی و هم در صدا و سیما باید تلاش بیشتری برای انعکاس فعالیت هایمان به وجود بیاید. سردار اشتری افزود: پیشنهاد دادیم کمیته مشترکی برای نهادینه کردن فرهنگ اجتماعی و عمومی مردم تشکیل شود تا با همتی که دوستانمان در صدا و سیما دارند و همتی که در همکاران پلیس وجود دارد بتوانیم به نتایج بهتری در این حوزه برسیم. سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی هر جا که نیاز باشد در کنار رسانه ملی خواهد بود.

 خداقوت به رئیس، مدیران و تمامی‌کارکنان صدا و سیما

سردار حسین اشتری به دو موضوع مهم کشور یعنی مسائل فرهنگی و اقتصادی و نقش صدا و سیما در بهبود اوضاع اشاره کرد و گفت: دشمن از سالهای گذشته نشانه روی و برنامه ریزی کرده و هرجایی که توانسته در این حوزه‌ها سنگ انداخته است. شبیخون فرهنگی را که روزی مقام معظم رهبری از آن سخن گفتند، دشمن به اوج خودش رسانده است و اینجا صدا و سیماست که می تواند حافظ ارزش های ما باشد.

فرمانده نیروی انتظامی‌با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن از طریق فضای مجازی و قلمرو هنر گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید در این فضا حافظ ارزش ها و سبک زندگی ایرانی اسلامی‌باشد و با نقش بسزایی که دارد توطئه‌های دشمان را خنثی کند. صدا و سیما باید با تقویت زیرساخت ها در این فضا بتواند به عنوان الگویی نمونه مردم را به سوی سبک زندگی ایرانی اسلامی سوق دهد.

سردار اشتری افزود: برنامه‌هایی که امروز در صدا و سیما تولید و پخش می‌شود در زندگی مردم بسیارموثر است و هر حرکتی که مردم از قاب تلویزیون می‌بینند الگو خواهد شد. بنابراین صدا و سیما باید در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی بتواند با هنرمندی مبانی دینی، شرعی و انقلابی را پیاده سازی کند و در تقویت نمادهای ملی کوشا باشد تا بتوانی جلوی نفوذ فرهنگی دشمن بایستیم.

 رئیس پلیس کشور جذب مخاطب را یک اصل برای صدا و سیما دانست و گفت: این‌کار اگرچه با اهمیت است اما باید مراقب بود تا جذب مخاطب بر اساس معیارها و الگوهای صحیح باشد.

سردار اشتری با تولید و پخش برنامه «عصر جدید» اشاره کرد و گفت: عصر جدید یک رکورد کم نظیر بود که در طی این سال ها کمتر دیده بودیم. برنامه‌ای که سطح توقعات مخاطب را بالا برد و از این به بعد هرکسی که به فکر برنامه‌سازی است باید با ترازی بالاتر از یکسال پیش شروع کند.

 فرمانده نیروی انتظامی‌با قدردانی از برنامه‌سازان عصر جدید گفت: این برنامه توانست در چارچوب معیارهای کشور به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. سردار اشتری به رئیس، مدیران و تمامی‌کارمندان صدا و سیما نیز خدا قوت گفت و از زحماتشان قدردانی کرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز