از کانال بالکان شبکه سحر؛

روز «مبارزه با تروریسم» در برنامه «مناسبت ها»

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵:۵۷
کد خبر: ۸۹۱۳۱۰
روز «مبارزه با تروریسم» در برنامه «مناسبت ها»
کانال بالکان شبکه سحر امشب به مناسبت روز «مبارزه با تروریسم» به صورت زنده در برنامه «مناسبت ها» به این موضوع می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه در آستانه روز هشتم شهریور که روز «مبارزه با تروریسم» نام دارد و یادآور عملیات کم سابقه تروریستی نسبت به مقامات ارشد کشورمان در سال 1360 که منجر به شهادت دو یار دیرین انقلاب، شهید محمدعلی رجائی ، رئیس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر کشورمان و تنی چند از همراهان آنها انجامید، پخش می شود.

این اقدام تروریستی که به دست عوامل ضد انقلاب وابسته به گروه های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و با هدف مقابله با انقلاب اسلامی به وقوع پیوست به دلیل شهادت نفرات اول و دوم دستگاه اجرایی یک کشور کاملا بی سابقه به شمار می آید.

دکتر محمدفیروز رنجبر کارشناس حوزه سیاسی امنیتی وزارت کشور و دکتر امیر حشمتی معاون آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در برنامه 50 دقیقه ای «مناسبت ها» حضور یافته و پیرامون تروریسم که از اساسی ترین معضلات جامعه جهانی و خطرناک ترین تهدیدات برضد حقوق ملت ها و ثبات بین المللی است به ارائه نقطه نظرات خود می پردازند.

پنج شنبه 7 شهریور ساعت 21:30 به وقت تهران برنامه «مناسبت ها» با اجرای معمر اسپاهیچ ، ترجمه هم زمان عادل حاجی محمداویچ و تهیه کنندگی سعید دیانتی بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز