مدیرعامل موسسه خانه کتاب خبر داد:

کتابخانه تخصصی خانه کتاب میزبان پژوهشگران می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۹:۴۱
کد خبر: ۸۹۲۰۵۹
کتابخانه تخصصی خانه کتاب میزبان پژوهشگران می‌شود
نیکنام حسینی‌‌پور از تاسیس کتابخانه تخصصی موسسه خانه کتاب برای بهره‌مندی و آشنایی پژوهشگران با تازه‌های نشر یک ساله و آثار برگزیده جوایز کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نیکنام حسینی‌‌پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب در درباره ایجاد کتابخانه تخصصی در موسسه خانه کتاب بیان کرد: کتابخانه تخصصی و نمایش کتاب‌های چاپ نخست در قالب کارنامه نشر با هدف بهره‌مندی پژوهشگران، کتابشناس و با همکاری سازمان زیبا‌سازی شهرداری تهران در طبقه منفی ٢ موسسه خانه کتاب و در فضایی ٢٠٠ مترمربعی ایجاد می‌شود.

وی افزود: آشنایی با کتاب‌های چاپ نخست سال جاری، زمینه‌سازی برای مطالعات حوزه کتاب و نشر، دسترسی به منابعی که متناسب با تحولات، ظهور و رخدادهای منطقه و جهان، مناسبت‌های ملی، مذهبی و یا بین‌المللی در سال جاری منتشر شده، از جمله ویژگی‌های این کتابخانه است. امکانات جستجوی کتاب در این کتابخانه تخصصی نیز پیش‌بینی شده است.

مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب گفت: ارائه آثار برگزیده جایزه کتاب سال جموری اسلامی و آثار برگزیده کتاب سال‌های استانی را نیز در این کتابخانه، در برنامه داریم. با توجه به ارائه موضوعی کتاب در این کتابخانه تخصصی، نهاد‌های کتابخانه‌ای می‌توانند از این فرصت برای آشنایی و تهیه فهرست مورد نیاز برای خرید کتاب استفاده کنند.

حسینی‌‌پور درباره دیگر ویژگی کتابخانه تخصصی موسسه خانه کتاب بیان کرد: مقرر شده تا از کتاب‌های جایزه جهانی کتاب‌سال به زبان‌های مختلف دنیا نیز به‌طور دائمی در کتابخانه برای علاقه‌مندان به نمایش درآید.

وی اشاره کرد: این کتابخانه تخصصی در حقیقت کارنامه نشر یک ساله جمهوری اسلامی ایران است که به‌صورت دائمی در موسسه خانه کتاب به پژوهشگران خدمات ارائه خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز