با حکم سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما :

مهدی کریمی قانم مقام شبکه پنج شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۰:۱۴
کد خبر: ۸۹۲۱۰۱
مهدی کریمی قانم مقام شبکه پنج شد
" سعید اشناب " مدیر شبکه پنج سیما طی حکمی" مهدی کریمی زارچی" را به عنوان قائم مقام شبکه پنج سیما معرفی و منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در حکم انتصاب " مهدی کریمی زارچی " آمده است : نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در رسانه ملی به سمت « قائم مقام شبکه پنج سیما » منصوب می¬شوید.

جمهوری اسلامی ایران بعنوان مطلع تمدن نوین اسلامی به رسانه¬ای پیشرو، هوشمند و تأثیر¬گذار نیاز داشته و شبکه پنج سیما با پخش سراسری و تمرکز ویژه بر کلان شهر تهران، می¬بایست نقشی درخشان در سپهر رسانه¬ای سازمان صدا و سیما ایفا کند.

جایگاه جنابعالی در مدیریت کلان محتوا و ایجاد هماهنگی بین گروهها و برنامه¬های مختلف شبکه به منظور ارائه تصویری پرنشاط، منسجم و پیشرفته از ام القرای اسلامی بسیار حائز اهمیت است. همچنین تسهیل تعامل با بخشهای درون و برون سازمانی به منظور دستیابی سریع به اهداف مد نظر شبکه در تولید پیام از مهمترین محورهای فعالیت شما است.

بنا بر این  گزارش، مهدی کریمی زارچی  که متولد 56 و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه و کلام از دانشگاه امام صادق (ع)  است کار خود را در سازمان صدا و سیما از سال 80 در مرکزطرح و برنامه سازمان آغاز کرده است.

وی سپس از سال 82 در مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما در سمت های دبیر هیاتهای تخلفات برنامه ای سازمان و مدیر نظارت سیما ادامه فعالیت داد و در سال 90 به معاونت سیما و شبکه دو منتقل شد . دبیر شوراهای «عفاف و حجاب» ، «خانواده » و «کودک و نوجوان » سیما ، دبیر شوراهای« راهبردی» و «اندیشه ورزی »، مدیر «گروه فیلم های تلویزیونی» ، مدیر «گروه فرهنگ و تاریخ» و مدیر «طرح و برنامه شبکه دو» از مسئولیت های وی در این سالها بوده است.

سرپرستی «گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما» آخرین مسئولیت وی بوده است. فرمانده بسیج مرکز نظارت و ارزیابی و قائم مقام بسیج شبکه دو از دیگر فعالیتهای او بوده است. وی در فضای مجازی نیز فعال بوده و موسس و مدیر گروههای حلقه وصل در فضای مجازی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز