در برنامه «از من بپرس»؛

سرویس مدارس موضوع شبکه آموزش

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۹۳۱۳۷
سرویس مدارس موضوع شبکه آموزش
برنامه «از من بپرس» با حضور مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش تهران، و با موضوع بررسی کیفیت سرویس مدارس و... امروز روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «از من بپرس» سه شنبه این هفته با موضوع سرویس مدارس، کیفیت خودروهای سرویس‌ها، خصوصیت رانندگان و... با حضور مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش تهران، حوالی ساعت17 روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

مجتبی احمدی، کارگردان این برنامه تلویزیونی، افزود: قرار است در این برنامه نماینده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران هم با همین موضوع همان تلفنی برنامه شود تا موضوع سرویس مدارس از هزینه تا کیفیت و البته امنیت خودروهای سرویس مدرسه مورد بررسی قرار گیرد. باتوجه به روزهای آغازین سال تحصیلی و حساسیت خانواده‌های روی بحث سرویس مدارس فرزندان‌شان برآن هستیم که ویژگی‌های یک سرویس مدرسه استاندارد را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داده و البته با نگاهی آموزشی زوایای مختلف مورد نیاز خانواده ها را در این خصوص نقد و بررسی کنیم.

این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی مجید هاشمی فرا و کارگردانی مجتبی احمدی با اجرای محمدرضا یزدان پرست روزهای سه شنبه تا پنج شنبه حوالی ساعت 17 روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز