گفت وگوی هفته ؛

فریبا نادری: تا خودم نتیجه نگیرم تبلیغ نمی‌کنم!

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۹۳۳۶۶
فریبا نادری: تا خودم نتیجه نگیرم  تبلیغ نمی‌کنم!
فریبا نادری گفت: من اگر پُست تبلیغاتی در صفحه‌ام می‌گذارم حتما موضوع تبلیغ را از قبل تجربه می‌کنم، اگر نتیجه مثبت بگیرم در صفحه‌ام قرار می‌دهم. دلیلش هم این است که اگر کسی بعدا بگوید تو هم تبلیغ می‌کنی سرم بالا باشد که چیز بد تبلیغ نکردم.

فریبا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در مورد فعالیت هنرمندان در اینستاگرام و فضاهای مجازی گفت: در همه جای دنیا مرسوم است بازیگران سلبریتی در فضاهای مجازی مختلف فعال هستند و در کنار آن کارهای تبلیغاتی هم انجام می‌دهند. حال عده‌ای از این بازیگران، پول می‌گیرند عده‌ای هم بدون چشمداشت مالی این کار را انجام می دهند. در ایران هم به همین منوال بازیگران زن و مرد چهره یا غیرچهره را در تبلیغات مختلف می بینیم.

وی ادامه داد: من رسالت خودم را در این می بینم که اگر موضوعی پیش می آید یا اطلاعاتی دارم که به درد عموم مردم می خورد را در اختیار آنها قرار دهم. برای مثال گاهی پیش می آید به پزشک مراجعه می کنم و اطلاعاتی را که می گیرم در صفحه شخصی ام به اشتراک می گذارم.

نادری درمورد تبلیغات پیج خود بیان داشت: من اگر پُست تبلیغاتی در صفحه ام می گذارم حتما موضوع تبلیغ را از قبل تجربه می کنم، اگر نتیجه مثبت بگیرم در صفحه ام قرار می دهم. هیچ وقت بدون اینکه خودم امتحان کنم کار تبلیغاتی انجام ندادم. دلیلش هم این است که اگر کسی بعدا بگوید تو هم تبلیغ می کنی سرم بالا باشد که چیز بد تبلیغ نکردم به مردم ضرر برسد.

بازیگر سریال ستایش در مورد فعالیت های اخیرش گفت: در این مدت سریال «ستایش3» را کار کردم که قرار است 23 شهریور ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود. همانطور که مشخص است این سریال در ادامه فصل‌های قبلی است. علاوه بر آن در سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان هم کار کردم که احتمالا آبان ماه سال جاری روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. در این سریال نقش زنی را بازی کردم که بچه‌دار نمی‌شود و برای گرفتن سرپرستی کودکی چالش‌هایی را پشت سر می گذارد.

نظر شما