به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)

برنامه «آب ، بابا ، حسین» از شبکه الکوثر

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۰:۱۵
کد خبر: ۸۹۳۷۸۰
برنامه «آب ، بابا ، حسین» از شبکه الکوثر
به مناسبت ایام محرم برنامه ای تحت عنوان «آب ، بابا ، حسین» (فطرس) به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر بر روی آنتن این شبکه می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، از ششم تا سیزدهم محرم هر روز در مدت زمان 90 دقیقه این برنامه برای مخاطبان کودک و نوجوان شبکه بر روی آنتن می رود. در این برنامه سعی شده فضای آن بیش از آن که به سمت عزاداری و غم و اندوه برود بیشتر جنبه آگاهی بخشی برای مخاطبان کودک و نوجوان داشته باشد و علاوه بر آن با نگاهی تازه و متناسب با مخاطبان هدف ، به واقعه عظیم عاشورا و نتایج و تاثیرات آن در طول تاریخ پرداخته شود.

بخش های متنوعی در برنامه «فطرس» گنجانده شده که از آن جمله است: پخش مداحی و نوحه سرایی کودکان و نوجوانان ، پخش کلیپ و نماهنگ های عاشورایی ، پخش نقاشی های برگزیده از مخاطبان برنامه با موضوع کربلا و محرم و نیز بیان قصه ها و روایت هایی از حادثه کربلا با محوریت کودکان و نوجوانان حاضر در آن رویداد خواهد بود.

برنامه «آب ، بابا ، حسین» (فطرس) با اجرای مشترک نورالهدا فراس عدنان و محمدحسن قاسم و تهیه کنندگی مهدی صالح از 15 شهریور هر روز از ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت یک هفته بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

همچنین سیدعلی قزوینی حائری و حبه فراس عدنان با ارائه کارکترهایی به عنوان بازیگر و قصه گو با مجریان برنامه «فطرس» (نام یک فرشته آسمانی است) همکاری دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز