از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی اعمال خواهدشد:

عودت اجاره‌بهای غرفه در ازای فروش ٣ رایت کتاب در فرانکفورت

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۸:۴۶
کد خبر: ۸۹۳۸۲۰
عودت اجاره‌بهای غرفه در ازای فروش ٣ رایت کتاب در فرانکفورت
در نمایشگاه کتاب فرانکفورت امسال اگر ناشران موفق به فروش حداقل ٣ امتیاز انتشار کتاب به ناشران خارجی شوند، مبلغ پرداختی برای اجاره غرفه به آن‌ها عودت خواهدشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای ناشرانی که در هفتادویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت شرکت می‌کنند، امکان تازه‌ای در نظر گرفته است تا بتوانند به‌ازای فعالیت نتیجه‌بخش در حوزه فروش رایت، از آن‌ بهره‌ ببرند.

این موسسه امسال طرحی را اجرایی می‌کند که مطابق با آن اجاره‌بهای غرفه به ناشرانی که بتوانند سه حق‌ رایت به ناشران دیگر کشورها بفروشند، عودت داده می‌شود. بدین‌ترتیب ناشرانی که در هفتادو‌یکمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت، در قالب غرفه ملی ایران شرکت خواهند داشت، می‌توانند با افزایش فعالیت‌های خود از این امکان بهره‌مند شوند.

ارائه کارت ورود به نمایشگاه و حمل و نقل رایگان در سطح شهر در طول مدت برگزاری نمایشگاه فرانکفورت نیز از دیگر امکاناتی است که این موسسه همچون دوره‌های پیشین برای ناشران شرکت‌کننده در نظر گرفته است. همچنین موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با هدف حمایت از ناشران، ١٥ کیلوگرم از کتاب‌های آن‌ها را بدون بهای بار و به شکل رایگان به نمایشگاه کتاب فرانکفورت منتقل خواهدکرد.

این موسسه به ناشران شرکت کننده اعلام کرده است برای مذاکرات با ناشران دیگر کشورها فضایی به آن‌ها اختصاص داده می‌شود و در صورت درخواست ناشر برای برگزاری نشست، فضای لازم تامین خواهدشد.

در طول مدت برگزاری نمایشگاه فرانکفورت، نماینده طرح گرنت در غرفه ایران حضور خواهدداشت تا ناشران بتوانند از امتیاز گرنت نیز استفاده کنند.

هفتادویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت از ٢٤ تا ٢٨ مهرماه سال٩٨ (١٦ تا ٢٠ اکتبر ٢٠١٩) در شهر فرانکفورت برگزار خواهدشد.

نظر شما