روز چهارشنبه در برنامه بحث روز بررسی می شود:

بحث داغ امر به معروف و نهی از منکر موضوع "بحث روز"

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۸:۳۶
کد خبر: ۸۹۴۰۵۰
بحث داغ امر به معروف و نهی از منکر موضوع بحث روز
برنامه بحث روز این هفته گروه سیاسی رادیو ایران در گفتگو عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و معاون فرهنگی و امور رسانه ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بررسی ابعاد فریضه امر به معروف و نهی از منکر می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ همزمان با هفته اول ماه محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران روز چهارشنبه 13 شهریور سال جاری با حضور دکتر محمد اسماعیل سعیدی؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و حجت الاسلام و المسلمین محمد صالح مفتاح؛ معاون امور فرهنگی و رسانه ای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به بررسی ابعاد گوناگون حاکمیتی و اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر می پردازد.

گفتنی است  برنامه بحث روز کاری از گروه سیاسی رادیو ایران چهارشنبه هر هفته  در نیمه نخست سال از ساعت ۱۱:۵۵ تا ۱۲:۴۰ دقیقه از رادیو ایران موج اف ام ردیف نود مگاهرتز به سردبیری میثم پوراعظم و اجرای دکتر محمد رضا قربانی از این شبکه رادیویی تهیه و پخش می شود. دوستان و علاقمندان به برنامه های سیاسی و تحلیلی می توانند نظرات ؛ سوالات و دیدگا های خود را از طریق  شماره تلفن های  22040086 – 22050009 و شماره پیام  گیر 30000900  اعلام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز