بهروز رضوی در رادیو فرهنگ آئین‌های محرم را روایت می‌کند

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۳:۳۶
کد خبر: ۸۹۴۱۷۶
بهروز رضوی در رادیو فرهنگ آئین‌های محرم را روایت می‌کند
برنامه «جام شفق» رادیو فرهنگ از 16 تا 20 شهریور، فرهنگ عامه در آیین‌های عزاداری حسینی و نیز سنت‌ها و رفتارهای فرهنگی مردم کشورهای ایران، افغانستان، هند، بنگلادش، پاکستان و تاجیکستان را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در برنامه «جام شفق» دکتر شکیل اسلم بیگ، دکتر سیدعلی موسوی گرمارودی، استاد علی معلم دامغانی، بهاء‌الدین خرمشاهی، دکتر علی کمیل قزلباش، احمد شهریار از پاکستان، سید‌ابوطالب مظفری از افغانستان، سعید تاج محمدی، دکتر نغمه مستشار نظامی، دکتر علیرضا قزوه، دکتر اخلاق آهن از دانشگاه جواهر لعل نهرور، سیدمحمدرضا موسوی صابری از کشمیر، ساجد مبین از کشمیر، دکتر مهدی باقرخان از هندوستان، ابراهیم امینی از افغانستان، دکتر ایار رسول نازکی، دکتر مریم میرفتاح از فرانسه، دکتر رحمت همتیان و سمانه خلف‌زاده از شاعران و پژوهشگرانی هستند که درباره آیین‌های عزاداری در ماه محرم در کشورهای مختلف حوزه زبان فارسی و کشورهای اسلامی سخن می‌گویند.

روایت این برنامه بر عهده بهروز رضوی است و محمدحسینی باغنسگانی نگارش، تهیه و تدوین این برنامه را بر عهده دارد. برنامه «جام شفق» را از 16 تا 20 شهریورماه از ساعت 18:30 تا 19 بر روی امواج اف ام ردیف 106 از رادیو فرهنگ بشنوید.

7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز