در خانه هنرمندان؛

هنرمندان به دیدن «میدان جوانان سابق» نشستند

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۶:۱۵
کد خبر: ۸۹۴۹۷۱
هنرمندان به دیدن «میدان جوانان سابق» نشستند
فیلم مستند« میدان جوانان سابق»روز پنج‌شنبه ۱۴شهریورماه با حضور تعدادی از نویسندگان و هنرمندان در خانه هنرمندان به نمایش درآمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این روز نویسندگانی چون محمود دولت‌آبادی و امیرحسن چهلتن به همراه تنی چند از هنرمندان از جمله خسرو سینایی، بهروز افخمی، ابوالحسن داوودی، ستار اورکی، فرح اصولی، گیزلا سینایی، ستار اورکی، شقایق فراهانی، ستاره اسکندری، بیتا منصوری، مرجان شیرمحمدی، فرهاد دولت آبادی، افسانه حق شعار، سودابه خسروی، سامیه لک و... حضور داشتند. 

پیش از نمایش این فیلم مینا اکبری کارگردان این فیلم در سخنانی کوتاه گفت: «وقتی دوم خرداد اتفاق افتاد گمان می‌کردیم حالا دیگر می‌توانیم به راحتی صدای نویسندگان و هنرمندان مغضوب و خانه‌نشین را به گوش مخاطب برسانیم اما مدتی که گذشت متوجه شدیم فرهنگ تا به سیاست آلوده نشود جایی در صفحه یک روزنامه‌ها نخواهد داشت.»

او افزود: «با این‌حال وقتی نوبت به تسویه‌حساب رسید این اهالی فرهنگ و هنر بودند که قربانی دادند همچنان که تا پیش از آن سپر بلا بودند.»

فیلم «میدان جوانان سابق» که با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران و چهره‌های مطرح فرهنگی و سیاسی روبه‌رو بوده، این روزها در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است.

نظر شما