کانال کردی شبکه جهانی سحر؛

مفهوم گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی در « مجله خبری»

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۴:۱۸
کد خبر: ۸۹۵۲۶۲
مفهوم گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی در « مجله خبری»
امشب در برنامه «مجله خبری» کانال کردی شبکه جهانی سحر درباره تصمیم تهران به کاهش تعهدات هسته‌ای خود در برجام و عکس العمل اروپا در این خصوص گفت و گو خواهد شد .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «مجله خبری» کانال کردی شبکه جهانی سحر با دعوت از کارشناسان آگاه به مسائل هسته ای درباره اجرای گام سوم کاهش تعهدات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و ارزیابی رفتار اروپایی ها در این باره و میزان استقلال در تصمیم گیری های سیاسی بروکسل بحث خواهد کرد.

اینکه تیم جنگ طلب «جان بولتون» مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا خواهان چه اقداماتی علیه تهران است و تصمیمات کاخ سفید تا چه اندازه با خواسته‌های رژیم صهیونیستی هم سو است در برنامه امروز با کارشناسان برنامه اردشیر پشنگ و مرتضی مکی مورد گفت و گو قرار خواهد گرفت.

پیش بینی درباره سرنوشت نهایی توافق برجام و احتمال تغییر رویکرد سیاسی از سوی کشوهای اروپایی از دیگر موضوعاتی است که در «مجله خبری» کانال کردی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گام سوم جمهوری اسلامی ایران برای کاهش تعهدات برجامی از روز گذشته (پانزده شهریور) اجرایی شد.

برنامه «مجله خبری» به سردبیری سهیلا قلیچی و اجرای امیر عابدی و نسرین حاتمی امشب ساعت 22:30 به وقت تهران از کانال کردی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

دستیاری تهیه کنندگی برنامه هم بر عهده علی اکبر اسماعیل زاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز