«راهش اینه» به کسب و کارهای عاشورایی می پردازد

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۸۹۵۳۱۳
«راهش اینه» به کسب و کارهای عاشورایی می پردازد
در برنامه بیست و هفتم و بیست و هشتم «راهش اینه» که روزهای یکشنبه 16 و دو شنبه 17 شهریور ماه از شبکه هفت سیما پخش می شود، مشاغل و کسب و کارهایی مانند پرچم دوزی و علامت سازی نمایش داده می شود و به قدمت و پیشینه تاریخی این مشاغل پرداخته خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تبلیغات و تبلیغ نویسی یکی از موضوعاتی است که ذهن صاحبان کسب و کارها را زیاد مشغول می کند و یکی از دغدغه های اصلی آنها محسوب می شود. زمان مناسب برای تبلیغ چه زمانی است؟ چطور تبلیغ کنیم؟ در متن تبلیغ چه بنویسیم آیا از ویژگی های محصول بگوییم یا از منافع آن برای مصرف کننده؟ و سوالات بسیاری از این دست.

شنبه 16شهریور علیرضا احدی مشاور و مربی کسب و کارهای خانگی، به نوشتن متن تبلیغات کسب و کارهای کوچک و خانگی می پردازد.

وی که روزهای گذشته در روابط عمومی شبکه هفت سیما، حضور پیدا کرد و به سوالات بسیاری از هموطنان پاسخ گفت،اصول تبلیغ نویسی را برای بینندگان تشریح می کند.

یکشنبه 17 شهریور ، بنا به درخواست مکرر مخاطبان، مهندس شعبان نژاد با موضوع کسب و کارهای روستایی در برنامه حضور می یابد.

 او که در هفته های گذشته، به بسیاری از هموطنان و مخاطبان برنامه ، مشاوره داده و آنها را راهنمایی کرده، این بار به مشاغل روستایی می پردازد و فرصت های کارآفرینی روستایی را معرفی می کند.

برنامه «راهش اینه» برنامه ای است در زمینه کسب و کار که به تهیه کنندگی پرتو رضایان و با اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی که روزهای شنبه تا دوشنبه حوالی 5 بعدازظهر از شبکه 7 سیما پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز