بررسی تولیدات مناسبتی در تلویزیون؛

کمتر سریال بسازیم!

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۹۶۴۱۶
کمتر سریال بسازیم!
نوید محمودی، کارگردان سریال هایی چون «چند متر مکعب عشق»، «رونا جان»، «رفتن» و... با اشاره به ساخت آثار تولیدی در تلویزیون بیان داشت: اگر تعداد سریال هایمان را کاهش دهیم و تنها روی یک یا دو سریال متمرکز شویم، قطعا می توانیم نتیجه بهتری بگیریم و محتوای غنی تری را به مخاطبان ارائه دهیم.

نوید محمودی، کارگردان سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به ساخت آثار مناسبتی در تلویزیون گفت: به نظر من اگر کاری با اعتقاد و عشق همراه باشد و درعین حال برای آن فرصت مناسبی در نظر گرفته شود قطعا خوب از آب در می‌آید و مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

کارگردان سریال «سایه‌بان» ادامه داد: اگر تعداد محصولات را کاهش دهیم و تنها روی یک یا دو سریال متمرکز شویم قطعا می‌توانیم نتیجه بهتری بگیریم تا اینکه چندین سریال ضعیف را روی آنتن شبکه‌های مختلف ببریم.

محمودی مشکل اصلی تولید آثار مناسبتی را مربوط به صداوسیما ندانست و بیان داشت: ما به‌طور قطع نمی‌توانیم بگوئیم اینکه سفارشات دیر به ما داده می‌شود تقصیر صداوسیماست. تلویزیون یک‌سری پیچیدگی‌ها و ساز و کارهای خاصی دارد که باید دید آیا اصلا می‌تواند زودتر به تهیه کننده سفارش کار دهد یا خیر؟

کارگردان سریال «دلدار» در ادامه با اشاره به عوامل موفقیت سریال «شب دهم» گفت: سریال «شب دهم» یکی از موفق‌ترین سریال های سفارشی برای ماه محرم بود که می‌توان گفت دیگر بهتر از آن نداشتیم. یک قصه فوق العاده با بازی های بکر، در بستر زمانی مناسب باعث شد این سریال آنطور که باید مورد علاقه مخاطبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: این سریال در زمان مناسب و با برنامه ریزی درست  ساخته شد و توانست بهترین نتیجه را بگیرد و البته عشق و اعتقاد به موضوع سریال را هم نمی توان نادیده گرفت. یکی از مهم ترین نکات موفقیت این سریال انتخاب درست بازیگرانی چون حسین یاری، کتایون ریاحی، نادر فلاح و..  بود که نشان می دهد حسن فتحی چقدر روی انتخاب آنها حتی تک تک عوامل پشت صحنه وسواس داشته است.

نوید+محمودی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز