«انقلاب الصوره» شبکه العالم بررسی می کند؛

عاقبت جان بولتون، علی رغم تهدیداتش علیه ایران

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۴:۰۰
کد خبر: ۸۹۷۶۵۹
عاقبت جان بولتون، علی رغم تهدیداتش علیه ایران
سرانجام جان بولتون و حذف از صحنه سیاست، علی رغم ادعاهای همیشگی او در تغییر نظام ایران، سرتیتر مهم تمامی رسانه های عربی و غربی و موضوع این برنامه «انقلاب الصوره» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیصل عبدالساتر، کارشناس و مجری «انقلاب الصوره» دراین قسمت، به برکناری جان بولتون، مشاور امنیتی رئیس جمهور آمریکا، و آشفتگی ترامپ که موضوع مهم ترین سرمقاله های رسانه های عربی و غربی شده است، می پردازد.

در این برنامه به این نکته اشاره خواهد شد که جان بولتون در سر رویای تغییر نظام ایران را داشت اما سرانجام خودش رفت و از صحنه سیاست حذف شد و خبر اول تمام رسانه های دنیا شد. 

نکته دیگری که به آن پرداخته خواهد شد؛ بیانیات رئیس ستاد مشترک آمریکاست که پیش از این اظهار داشته است که ما نیرویی نداریم که از حمله به شریکانمان در منطقه جلوگیری کنیم و با آن مقابله کنیم. کارشناس برنامه در تحلیل خود به ضعف آمریکا در حمایت از شرکای منطقه ای اش اشاره و این سوال را مطرح خواهد کرد که مسئولان سعودی که دلارهای میلیاردی برای ترامپ و خانواده اش هزینه کرده اند، پاسخ مردم، افکار عمومی و رسانه های دنیا را چه خواهند داد؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز