تمجید جهانگیر الماسی از ابراهیم حاتمی کیا؛

«خروج» به شدت سر و صدا خواهد کرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۵:۳۷
کد خبر: ۸۹۷۸۸۹
«خروج» به شدت سر و صدا خواهد کرد
جهانگیر الماسی گفت: به تازگی قرارداد حضور در فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را به ثبت رسانده ام و به امید خدا به زودی جلوی دوربین خواهم رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جهانگیر الماسی گفت: من برای اولین بار که اثر را مطالعه کردم بسیار خوشم آمد، فیلمنامه خروج بسیار متفاوت است و به نظرم نگاه تازه‌ای به سینمای ایران اضافه خواهد کرد و من خوشحالم که در بخشی از پروژه بزرگ حضور دارم. 

وی افزود: نزدیک به ده سال از سینما دور بوده ام و حالا بازگشتم با فیلم ابراهیم حاتمی کیا اتفاق بسیار خجسته ای خواهد بود، امیدوارم بخشی از توقعات افرادی که از من انتظار دارند را بر آورده کنم.

الماسی با اشاره به نقش خود در این فیلم گفت: شخصیتی که در فیلم خروج بازی می کنم شخصیت کاملاً متفاوتی است، این تفاوت از نام شخصیت آغاز شده و در روند داستان  هم به خوبی به چشم می خورد، از روزی که فیلمنامه را خواندم به مدت پانزده روز است که در خانه مشغول ساخت و پرداخت شخصیتم در فیلم هستم و اعتقاد دارم اگر به این شخصیت توجه شود با سایر آثار من بسیار متفاوت خواهد بود.

این بازیگر حال و هوای فیلم حاتمی کیا را کاملاً متفاوت خواند و افزود: نمیخواهم از اصطلاح وسترن استفاده کنم اما فیلم حاتمی کیا مخاطب را به شدت به یاد آثار وسترن و سینمای کلاسیک هالیوودی و سینمای اروپا به خصوص لهستان و مجارستان می اندازد، فیلم خروج از نظر من به شدت در سینمای ایران سر و صدا خواهد کرد.

نظر شما