مهوش وقاری: ما را فراموش نکنید

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۹:۲۵
کد خبر: ۸۹۸۱۰۶
مهوش وقاری: ما را فراموش نکنید
مهوش وقاری با بیان این موضوع که سال‌ها با جان و دل در سینما و تلویزیون فعالیت کرده، از همکارانش در سینما و تلویزیون خواست که او و دیگر همکاران پیشکسوتش را فراموش نکنند.

مهوش وقاری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر برنا، اظهار داشت: به عنوان یک بازیگر و عضوی از خانواده سینما که سال‌هاست در این حوزه فعالیت کردم انتظار دارم حداقل همکارانم ما را فراموش نکنند و بدانند که ما هستیم و همچنان می‌توانیم در مقابل دوربین ایفای نقش کنیم.

وقاری تصریح کرد: متأسفانه این روزها می‌بینیم که اکثر انتخاب‌ها بر اساس روابط و به قولی با باندبازی صورت می‌گیرد و گروه‌هایی در بطن سینمای ما تشکیل می‌شود که قدرت را به دست می‌گیرند. 

وی افزود: خانه سینما حداقل با به یاد آوردن بازیگران و هنرمندان قدیمی می‌تواند در روحیه بخشیدن به آنها در این وضعیت نامساعد تأثیرگذار باشد. این روزها که شرایط برای فعالیت بسیار سخت شده ما به روحیه بخشیدن از سوی همکارانمان نیاز داریم که فکر می‌کنم انتظار چندانی نباشد.

این بازیگر در پایان گفت: هیچکس نمی‌تواند وجود بازیگران قدیمی و افرادی که با عشق و علاقه سال‌ها حرفه‌شان را دنبال کردند را منکر شود. کاش همکارانمان ما را فراموش نکنند و این کم لطفی‌ها کنار گذاشته شود. ما هیچگونه توقع مادی نداریم اما کنار گذاشتن افراد پس از سال‌ها فعالیت در سینما و تلویزیون این روزها ما را به شدت آزرده خاطر کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز