در هیسپان تی وی بررسی می شود؛

افزایش روز افزون انتقادات به ادوارد بونومی

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۵:۲۱
کد خبر: ۸۹۸۱۲۰
افزایش روز افزون انتقادات به ادوارد بونومی
برنامه«نظرشما چیست؟»از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته به ناامنی سیاسی در اورگوئه و نحوه مدیریت ادوآردو بونومی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ناامنی در اروگوئه به امری نگران کننده برای همه مردم و گروه های سیاسی تبدیل شده است. جنایات انجام شده روز به روز خشن تر می شوند و این مسئله انتقادات شدیدی را نسبت به نحوه مدیریت وزیر داخلی این کشور ادوآردو بونومی داشته است.

به نظر می رسد دولتمردان می دانند که به شدت تحت فشار هستند، اما به جای حل مشکل، سماجت و لجبازی می کنند. در هفته های گذشته از طرف جریان مخالف کمپینی راه اندازی شده است تا قانون اساسی را تغییر دهند که در طی آن برای جنایات وخیم و خیلی خشن، محکومیت های سنگینی از حبس ابد تعیین شود و همچنین «گارد ملی» نیز از نظامیان برای مقابله با این اتفاقات شکل گیرد. در این مدت سخنگویان دولت سعی کرده اند تا اعتراضات را به حداقل برسانند در حالی که ساکنان مناطقی که تحت تأثیر خشونت شدید و غیرضروری قرار دارند، تظاهرات می کنند تا به خواسته های مدنی خودشان برسند.

این قسمت از «نظر شما چیست؟» علل ناامینی اروگوئه، راه های نجات از مشکلات و آینده این کشور را بررسی خواهد کرد.

برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد هر سه شنبه (ساعت 1:30 به وقت تهران) روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و تکرار آن در ساعات 14:30 و 19:30 سه شنبه، 05:30 و 10:30 چهارشنبه و 03:30 پنج شنبه پخش می‌شود.

نظر شما