مسعود ردایی با اشاره به افزایش هزینه های فیلمسازی گفت:

قیمت فعلی بلیت سینما سود نمی دهد!

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۶:۰۴:۰۰
کد خبر: ۸۹۹۲۳۴
قیمت فعلی بلیت سینما سود نمی دهد!
مسعود ردایی تهیه کننده سینما درمورد قیمت بلیت سینما گفت: در حال حاضر قیمت بلیت سینما متعادل و خوب است، به طوری که اگر فیلمی واقعا خوب باشد؛ سرمایه گذار آن می تواند هزینه ای که کرده است را دربیاورد.

مسعود ردایی، تهیه کننده سینما، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در مورد افزایش هزینه فیلمسازی گفت: هزینه تولید یک فیلم شامل دستگاه ها، لوکیشن ها، افراد، کارگردان، بازیگران، عوامل فنی و... می‌شود. یک فیلم از پیش تولید تا پس تولید هزینه‌هایی دارد که امروز با توجه به افزایش تورم بالا رفته است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری که پولش را در کار فرهنگی می گذارد باید بتواند آن را برگرداند تا در پروژه‌های بعدی هم سرمایه گذاری کند. درحال حاضر قیمت بلیت سینما کفاف هزینه‌های تولید یک فیلم سینمایی را نمی‌دهد. به همین دلیل  شورای نمایش هر سال قیمت بلیت سینما را افزایش می‌دهد. از طرفی هم بحث مردم کاملا منطقی است که می گویند توانایی پرداخت قیمت بلیت سینما را ندارند.

تهیه‌کننده سریال «مالاریا» با اشاره به قیمت بلیت سینما بیان داشت: به نظر من در این شرایط فعلی قیمت بلیت سینما متعادل و خوب است. قیمت بلیت ها به میزانی هست که اگر یک فیلم خوب باشد جدا از سود، بتواند پولش را دربیاورد.

ردایی درمورد روزهای نیم بها گفت: تصمیم‌گیری درمورد روزهای نیم بها با شورای صنفی نمایش است. حتما این شورا محاسبات ریالی و عددی انجام داده است که فقط روز سه‌شنبه را نیم بها اعلام کرده و شنبه‌ها را لغو کرد. اگر قرار باشد روزهای دیگری هم اضافه شود قطعا مردم روزهای سینما آمدن‌شان را به همان چند روز تقلیل می‌دهند و عملا روزهای دیگر هفته هیچ استقبالی صورت نمی گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز