پایان بندی ضعیف سریال «هیولا» کسی را راضی نکرد؛

آقای مدیری یک قسمت سریال شبکه نمایش خانگی بدهکار شدی!

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۶:۰۷:۱۵
کد خبر: ۸۹۹۶۲۳
آقای مدیری یک قسمت سریال شبکه نمایش خانگی بدهکار شدی!
قسمت نوزدهم سریال «هیولا» با حواشی بسیار منتشر شد که نتوانست مکملی بر 18 قسمت گذشته باشد.

سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ قسمت پایانی سریال «هیولا» مهران مدیری را به طرفدارانش بدهکار کرد. چراکه این مجموعه تلویزیونی نه فاینال جذابی به لحاظ قصه داشت و نه به اندازه دیگر قسمت ها دارای کنش، واکنش و اتفاق بود. اگرچه طرفداران مدیری با همان تک سکانس حضورش و شنیدن صدای او در یک تماس تلفنی با "هوشنگ شرافت" راضی شدند اما بی تردید در شبکه نمایش خانگی توقع مخاطب به خاطر هزینه ای که بابت دیدن هر قسمت می کند، بالاتر از تلویزیون است و نمی توان با یک پایان بندی معمولی و مرسوم تلویزیونی  همه چیز را به خیر  و خوشی تمام کرد.

اگرچه سریال «هیولا» در قصه گفتن و ماجرایی دنباله دار خیلی حرفی برای گفتن نداشت اما نقد و بحث های مدنظر پیمان قاسم خانی و مهران مدیری به وفور در این سریال یافت می شد که البته گاهی اوقات مخاطبانش را می خنداند، اما در قسمت پایانی که هفته گذشته توزیع شد تنها شاهد جمع بندی بودیم و این از مهران مدیری و تیم نگارش این سریال که با وسواس و تمرکز ویژه اصولا سریالش را می سازد کمی دور از منطق بود.

با این اوصاف باید گفت مهران مدیری یک قسمت سریال آن هم از نوع شبکه نمایش خانگی به خریداران قسمت پایانی سریال «هیولا» بدهکار شد.

پیروز قهرمانی

قابل ذکر است برخی؛ اتفاقات مرتبط با اخذ مجوز قسمت پایانی و نظرات کارشناسان شورای پروانه نمایش را در این مسئله دخیل می دانند که نیاز است این مسئله بررسی شود یا حداقل اگر قسمت پایانی با تغییر و تحولاتی روی پیشخوان مارکت ها رفته است بد نبود این مسئله از سوی سازندگان سریال اطلاع رسانی می شد تا طرفداران مجموعه  نمایش خانگی «هیولا» با اطلاع از شرایط، برای خریدن قسمت آخر دست به جیب می شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز