به روایت پرس تی وی؛

نزدیک شدن آمریکا به دوران رکود اقتصادی

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۹۹۷۴۲
نزدیک شدن آمریکا به دوران رکود اقتصادی
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به بحث و گفت و گو پیرامون نزدیک شدن اقتصاد آمریکا به دوران رکود می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه ضمن بررسی وضعیت اقتصادی آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ، اظهارات وی علیه بانک مرکزی آمریکا در انتقاد از بالا بردن نرخ بهره توسط این نهاد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در ادامه این برنامه، افزایش 40 درصدی بیکاری در ماه های اخیر در آمریکا به دلیل ورشکستگی شرکت ها و کارخانه ها مورد نقد و تبادل نظر قرار گرفته و وضعیت اقتصادی آمریکا در دهه آینده و پیامدهای سیاست اقتصادی ترامپ بر بی ثباتی اقتصادی آمریکا واکاوی می شود.

نگاهی به وضعیت تولید در آمریکا در سال های اخیر، بررسی جنگ تجاری آمریکا با چین و تاثیر آن بر اقتصاد آمریکا و واکاوی علل افزایش میزان ورشکستگی در آمریکا از دیگر موارد مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 01:00 بامداد جمعه 29 شهریور از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 01:03 بامداد، یکشنبه ساعت 09:00 و 20:00 و دوشنبه ساعت 12:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز