«العین الاسرائیلیه» شبکه العالم بررسی می کند؛

نگرانی نتانیاهو از احتمال مذاکره آمریکا با ایران

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۶:۲۶
کد خبر: ۸۹۹۷۷۱
نگرانی نتانیاهو از احتمال مذاکره آمریکا با ایران
واهمه رژیم صهیونیستی از مذاکره احتمالی ایران و آمریکا، موضوع این قسمت از برنامه «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شبکه العالم با دعوت از فتحی کلیب، کارشناس سیاسی، موضوع نگرانی رژیم اسرائیلی از دیدار احتمالی ترامپ و روحانی و نیز ابعاد مختلف برکناری جان بولتون را بررسی خواهد کرد.

فتحی کلیب در تحلیل خود در این رابطه به موضوع انتخابات اسرائیل و امتیاز منفی برای نتانیاهو در این مقطع زمانی تاکید خواهد کرد. وی همچنین به بخش بزرگی از برنامه نتانیاهو برای انتخابات که برپایه امکان حمله به ایران بنا شده و مدام مشغول تحریک و برانگیختن برعلیه ایران است، اشاره خواهد کرد.

این کارشناس سیاسی در ادامه در پاسخ به سوال مجری، از خسارت های نتانیاهو از برکناری جان بولتون به دلیل هم رای بودن و ضمانتی برای وی در داخل کاخ سفید، خواهد گفت. چرا که بولتون سردمدار دیدگاه های اسرائیل در کاخ سفید بود و کسی بود که قضیه جنگ با ایران را در کاخ سفید مطرح می کرد و نبود او موجب زیان نتانیاهو می شود.

«العین الاسرائیلیه» از جمله برنامه های هفتگی شبکه العالم و محصول دفتر العالم در بیروت است که با اجرای حنان ضیا، تهیه می شود. این برنامه امشب 27 شهریور ساعت 22 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز