از زاویه نگاه پرس تی وی؛

صهیونیسم مسیحی و نقش آن در سیاست جهانی

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۰۰۸۴۴
برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی با مروری بر صهیونیسم مسیحی به بحث و بررسی پیرامون رد قابلیت میانجی گیری آمریکا میان اسرائیل و اعراب به وسیله بازنمایی نفوذ بسیارِ مسیحیان هوادار اسرائیل در آمریکا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن بررسی قدرت و نفوذ مسیحیان حامی اسرائیل در آمریکا و با نگاهی به تاریخچه حمایت غرب از اقدامات رژیم صهیونیستی که بیانگر حمایت گسترده مسیحیان از جنایات این رژیم است، نقش و دخالت های صهیونیسم مسیحی در سیاست ها و تصمیم گیری ها در جهان را مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه با اشاره به تعداد 20 میلیونی مسیحیان حامی صهیونیسم در آمریکا به بحث و گفت و گو درخصوص سازمان «اتحاد مسیحیان برای اسرائیل» در آمریکا با حدود 7 میلیون نفر عضو و حمایت های بی چون و چرای آنها از جنایات رژیم صهیونیستی خواهد پرداخت.

در بخش دیگر این برنامه، ادعاهای آمریکا درخصوص اتخاذ رویکردی بیطرفانه در قبال مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی و سیاست های ضد فلسطینی سازمان اتحاد مسیحیان برای رژیم اسرائیل و چگونگی قدرت گرفتن این گروه در آمریکا مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

«ما مردم» شنبه 30 شهریور ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز