قولی که بازیگر ممنوع الکار سریال «ستایش» به مردم داد

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۳:۳۴
کد خبر: ۹۰۱۶۸۸
قولی که بازیگر ممنوع الکار سریال «ستایش» به مردم داد
رامسین کبریتی گفت: اگر فصل چهارم ساخته شود و من در ایران باشم- که قطعا هستم- حتما در سریال خواهم بود.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ رامسین کبریتی در اظهارنظری نسبت به روی آنتن رفتن فصل سوم سریال به سینماروزان گفت: راستش خیلی دلم میخواست در ایران بودم و در فصل سوم «ستایش» کار میکردم بخصوص که دوستان و همکاران خوبی در این سریال داشتم ولی نشد که بشود.

کبریتی ادامه داد: چهار سال از فصل دوم گذشته و حالا من از کانادا فصل سوم را پیگیری خواهم کرد. شاید اگر فصل سوم زودتر ساخته میشد هیچوقت ایران را ترک نمیکردم و الان در کانادا نبودم و مسلما در ایران بودم و در آن صورت شرایط خیلی فرق میکرد.

این بازیگر درباره دور نمایش نسبت به فصل سوم اظهار داشت: در مورد قصه سریال چیزی نمیدانم و خبر ندارم که برای شخصیت های سریال چه اتفاقاتی میافتد اما برای تک تک عوامل سازنده و بازیگران سریال آرزوی موفقیت میکنم تا سریال مثل گذشته پربیننده باشد.

رامسین کبریتی در پاسخ به این سوال که اگر فصل چهارمی هم برای «ستایش» ساخته شود چقدر امکان دارد در سریال باشد گفت: اگر فصل چهارم ساخته شود و من در ایران باشم- که قطعا هستم- حتما در سریال خواهم بود. حتی اگر «صابر»ی هم در فصل چهارم وجود نداشته حتما در فصل چهارم خواهم بود ولو به قیمت اینکه شخصیت دیگری را بازی کنم.

منبع: سینماروزان

نظر شما
پرونده ویژه