به روایت پرس تی وی؛

شکست مذاکرات طالبان و آمریکا در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۰:۵۶
کد خبر: ۹۰۱۹۵۴
شکست مذاکرات طالبان و آمریکا در تلویزیون
بررسی شکست مذاکرات طالبان با آمریکا و دلایل این رویداد در مستند این هفته «10 دقیقه» (10 minutes) شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مستند ضمن اشاره به اقدام غیرمترقبه ترامپ درخصوص لغو مذاکرات با طالبان قبل از برگزاری مراسم 11 سپتامبر و به بهانه کشته شدن یک سرباز آمریکایی در عملیات انتحاری اخیر طالبان، به بررسی واکنش و اعتراض افغان ها نسبت به این موضوع می پردازد.

همچنین در این مستند ضمن مروری بر توییت دونالد ترامپ مبنی بر لغو مذاکره پنهانی با طالبان در کمپ دیوید، نظرات تحلیلگران در زمینه اختصاص کمپ دیوید به عنوان محل مذاکره با روسای جمهور کشورها به محل مذاکره با تروریست ها و تاثیر آن بر موقعیت ترامپ در انتخابات پیش رو مورد نقد قرار خواهد گرفت.

واکاوی اقدام ترامپ به عنوان تاکتیک وی برای کسب امتیاز بیشتر در مذاکرات، حضور طالبان از موضع قدرت در پای میز مذاکره با آمریکا و مطالبه امتیازهای بیشتر از آمریکا طبق روال مذاکرات قبلی و تاثیر این کشمکش ها بر افزایش تنش ها در افغانستان و متضرر شدن مردم عادی به عنوان قربانیان اصلی اقدامات تروریستی از دیگر مباحث مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

مستند «10 دقیقه» به تهیه کنندگی مهدی عرب دوشنبه یکم مهر ساعت 21:15 از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن چهارشنبه ساعت 03:15 ، پنجشنبه ساعت 09:15 ، جمعه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 17:15 پخش خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه