امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۱:۲۵
کد خبر: ۹۰۱۹۹۹
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید در نشستی برای همکاری های دوجانبه تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این نشست که با حضور مهدی سالم مدیر شبکه امید و مدیران این شبکه، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تعدادی از معاونان این سازمان برگزار شد، مهدی سالم مدیر شبکه امید با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، به زمینه‌های همکاری این شبکه با سازمان فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: ظرفیت خوبی در شبکه امید وجود دارد و برنامه‌سازی برای نوجوانان از این‎رو که آینده‌سازان کشور هستند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برنامه نوجوان پلاس هم قابل اجراست و می‌توانیم آن را برای نوجوانان تولید کنیم تا سؤالات و شبهه‌های آن‎ها در حوزه‌های گوناگون پاسخ داده شود.

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری نیز در این نشست با بیان اینکه یکی از رویکردهای جدی سازمان فرهنگی هنری برقراری ارتباط با نهادهای دیگر است و امضای تفاهم‌نامه با دستگاه‌های گوناگون با همین هدف انجام می‌شود گفت: سازمان فرهنگی هنری توجه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان دارد و در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی جایگاه مهمی‌برای کودکان و خانواده‌ها در نظر گرفته‌ایم. وی افزود: ۱۶۰ خانه کودک در اختیار سازمان فرهنگی هنری قرار دارد و می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و با شبکه امید همکاری‌های موثری قابل انجام است. اوحدی با تأکید بر اینکخ شبکه امید می‌تواند تاثیرات فرهنگی خوبی بر کودکان بگذارد گفت: ۱۶ مهر که روز کودک است نیز فرصت خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری  از برنامه نوجوان پلاس در دهه فجر به عنوان برنامه‌ای خوب یاد کرد که توانست با محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی روی آنتن برود. وی کار فرهنگی با موضوع اربعین حسینی را هم زمینه دیگری برای همکاری مشترک با این شبکه دانست در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید به امضای دو طرف رسید.

نظر شما
پرونده ویژه