مدیر مجموعه تئاتر مستقل تهران با شروع فصل پاییز عنوان کرد؛

رونق تئاتر با آغاز فصل پاییز

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۶:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۰۲۰۳۵
رونق تئاتر با آغاز فصل پاییز
مصطفی کوشکی کارگردان تئاتر و مدیر مجموعه تئاتر مستقل تهران گفت: معمولا با شروع دانشگاه ها و مدارس سالن های نمایش با حضور دانشجویان رونق می گیرد.

مصطفی کوشکی، کارگردان تئاتر و مدیر مجموعه تئاتر مستقل، در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، درمورد میزان استقبال مخاطبان از تئاتر در فصل پاییز گفت: براساس تجربه ای که در این سالها داشتیم معمولا استقبال در نیمه دوم سال از نمایش های روی صحنه بیشتر می شود.

وی با اشاره به دلیل این استقبال افزود: علت اصلی این استقبال به شروع فضای آکادمیک کشور و حضور دانشجویان برمی گردد. با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس  و دانشگاه ها، علاوه بر دانشجویان هنر باقی دانشجوها هم از تئاترهای مختلف که در سالن های متفاوت اجرا می شوند، استقبال می کنند.

کارگردان نمایش «رومولیت» ادامه داد: یکی دیگر از دلایل آن این است که در نیمه اول سال تفریحات بیشتری برای مردم وجود دارد اما در 6 ماه بعدی با توجه به سرد شدن هوا مردم به راحتی نمی توانند از هر سرگرمی استفاده کنند، به همین دلیل ترجیح می دهند در فضای بسته به تماشای یک نمایش بنشینند.

کوشکی با اشاره به جدیدترین نمایش تئاتر مستقل تهران بیان داشت: هم اکنون نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» به کارگردانی هستی حسینی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه است و قرار است تا پایان مهرماه اجرا داشته باشد.

مصطفی کوشکی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز