مدیر پردیس سینمایی ایران عنوان کرد؛

فیلمسازان با تولید آثار مرتبط با مدارس سینما را رونق بدهند!

۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۰۲۶۳۱
فیلمسازان با تولید آثار مرتبط با مدارس سینما را رونق بدهند!
مدیر پردیس سینمایی ایران در مورد میزان استقبال مردم از سینماها در فصل پائیز گفت: با آغاز فصل پائیز میزان مراجعه مردم به سینماها کاهش می‌یابد. با این وجود اگر فیلم‌های خوب و مرتبط با مدارس اکران شود می‌توان افت فروش در طول روزهای هفته را جبران کرد.

حمیدرضا ناجیان، مدیر پردیس سینمایی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در مورد وضعیت استقبال مخاطبان از سینماها در فصل پاییز گفت: میزان استقبال مخاطبان از سینما با آغاز فصل پائیز و بازگشایی مدارس، مستقیما به سیاست‌گذاری‌های شورای صنفی نمایش بستگی دارد. با وجود اینکه خانواده‌ها درگیر مدرسه و دانشگاه می‌شوند، اگر فیلم‌های خوبی روی پرده داشته باشیم، روزهای پنج شنبه و جمعه می‌توانیم افت فروش طول هفته را جبران کنیم.

مدیر پردیس سینمایی با اشاره به آثار مربوط به مدارس اظهار داشت: یکی از عواملی که باعث می‌شود سینما در فصل‌های پاییز و زمستان رونق بگیرد، تولید آثاری مرتبط با مدارس است. متاسفانه در طول سال‌های گذشته اینگونه فیلم‌ها ساخته نشده یا اگر تولید شده مرتبط با مقطع دبیرستان به بالاست. مثل فیلم «سال دوم دانشکده من» که قرار است در روزهای آینده اکران شود.

وی ادامه داد: بچه‌های اول ابتدایی تا ششم باید فیلم‌های مرتبط با سن خود را ببیند که متاسفانه الان در سینماها وجود ندارد و فیلمسازان توجهی به این موضوع ندارند.

ناجیان با پیش‌بینی خود در مورد فروش فیلم‌ها گفت: باتوجه به تصمیمات شورای صنفی نمایش، فیلم‌ها در نیمه دوم سال به اندازه 6 ماه ابتدایی جذاب و گیرا نیستند. از آنجایی که فیلم‌های خوبی روی پرده نداریم بعید می‌دانم فروش خوبی پیش رویمان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز