رضا دادویی خبر داد؛

شاید لونه شغال به سینما برسد!

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۷:۰۲:۱۷
کد خبر: ۹۰۳۶۸۰
شاید لونه شغال به سینما برسد!
رضا دادویی از اتمام فیلمبرداری فیلم «لونه شغال» در شب گذشته خبر داد.

رضا دادویی، کارگردان سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: فیلمبرداری فیلم «لونه شغال» به پایان رسید و در حال حاضر تدوین این فیلم توسط نازنین مفخم در حال انجام است و همچنین مراحل صداگذاری نیز طی می‌شود که فکر می‌کنم تا 15 روز آینده این فیلم آماده نمایش بشود.

دادویی خاطرنشان کرد: «لونه شغال» توسط موسسه ناجی هنر ساخته شده ولی تولید این اثر اساساً با معیارهای سینمایی صورت گرفته و با این حال در نهایت موسسه ناجی هنر است که درباره نحوه نمایش «لونه شغال» تصمیم می‌گیرد. این فیلم می‌تواند در سینماها اکران شود و شاید ناجی هنر تصمیم به پخش «لونه شغال» در هفته ناجا بگیرد.

وی افزود: «لونه شغال» در صورت اکران قطعاً فیلم موفقی خواهد بود. در این فیلم گروهی حرفه‌ای برای تولید همکاری داشته و از بازیگران تئاتری خوبی نیز استفاده کرده‌ایم. همیشه بازیگرانی که از تئاتر به سینما و تلویزیون آمده‌اند بسیار خوب و موفق ظاهر شده‌اند و به نظر من حضور این بازیگران در این فیلم می‌تواند حتی برای مخاطبان نیز جذاب باشد. از طرفی در سینمای ما فیلم‌هایی در ژانر پلیسی کمتر تولید و اکران می‌شوند و فکر می‌کنم سینمای ما به این ژانر احتیاج دارد.

این کارگردان در ادامه گفت: ترجیح من بر این است که «لونه شغال» در سینما اکران شود چراکه ما در ساخت آن نگاهی سینمایی داشتیم. قطعاً در هر صورت این فیلم در جشنواره‌های سینمایی حضور خواهد داشت اما همانطور که در فیلم «تعبیر خواب» این اتفاق برای من رخ داد ممکن است با پخش «لونه شغال» از حضور در جشنواره فجر محروم شویم اما قطعاً در جشنواره‌های دیگر حضور خواهیم داشت.

دادویی در پایان تأکید کرد: سعی ما بر این بود که به مخاطب احترام بگذاریم و فیلمی خوب و قابل دفاع بسازیم که فکر می‌کنم در این کار موفق بوده و امیدوارم مخاطبان از دیدن «لونه شغال» لذت ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز