«البوصله» شبکه العالم بررسی می کند؛

بازداشت های گسترده اعضای ارشد حماس توسط دولت خود گردان فلسطین

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۹:۵۱
کد خبر: ۹۰۴۲۶۹
بازداشت های گسترده اعضای ارشد حماس توسط دولت خود گردان فلسطین
آخرین موضوعات مورد اختلاف دولت خودگردان فلسطین و حماس و بازداشت هشت عضو ارشد حماس توسط دولت خودگردان محمود عباس، در برنامه «البوصله» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه امشب «البوصله» با حضور کارشناس سیاسی، موضوع بازداشت و زندانی شدن چند تن از مسئولان ارشد حماس توسط پلیس فلسطین در الخلیل، مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

گفته می شود رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری در شهرهای «دورا»، «دیرسامت» و «صوریف» در الخلیل، هشت عضو ارشد حماس را که همه از آزادگان فلسطینی هستند، بازداشت کردند.

کارشناس سیاسی برنامه در خصوص اقدام هفته گذشته رژیم صهیونیستی نیز که ده‌ها فلسطینی را به اتهام ارتباط با اقدامات مقاومتی در کرانه باختری بازداشت کردند، مطالبی را بیان خواهد کرد.

در این برنامه توافق امنیتی دولت خود گردان محمود عباس با رژیم صهیونیستی در بازداشت اخیر مسئولان حماس بدون دلایل کافی، که به اختلافات بیشتر دامن زده است، واکاوی خواهد شد.

درخواست حماس برای بازگشت و آزادی اعضای ارشد حماس نیز موضوعی است که کارشناس برنامه راجع به آن مطالبی بیان خواهد کرد. 

«البوصله» به تهیه کنندگی و کارگردانی ابراهیم شیر و اجرای علی قازان، امشب 6 مهر ساعت 18 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما