از شبکه العالم؛

«میزبانی خوبان» پخش می شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۹:۴۸
کد خبر: ۹۰۴۷۶۱
«میزبانی خوبان»  پخش می شود
روایت تصویری سفر موکب داران مسیر راهپیمایی اربعین حسینی (ع به ایران اسلامی و دیدار آنان با رهبر انقلاب در قالب مستند جذاب «میزبانی خوبان»، امشب از شبکه العالم به روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند «میزبانی خوبان» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدباقر علی، تولید شبکه العالم، سفر اخیر موکب داران عراقی به ایران و حرم علی ابن موسی الرضا(ع)  را به تصویر درآورده اسیت. این سفر  که به دعوت جمهوری اسلامی ایران و آستان قدس رضوی به پاس تشکر و قدردانی از سال ها میزبانی آنان از زائران اباعبدالله الحسین (ع) صورت گرفت،دستمایه تولید مستند جدید این شبکه شد.

  حضور 2 روزه موکب داران عراقی در مشهد مقدس و تشرف به حرم علی بن موسی الرضا (ع) و استقبال شایسته آستان قدس رضوی از آنان ، همچنین تصاویری از فضای معنوی همصدایی مداحی های ایرانی و عراقی در صحن رواق امام خمینی حرم رضوی و حضور اقلیت های مختلف که به نوعی ارتباط برادرانه دو ملت و حب الحسین یجمعنا را تداعی می کرد، از بخش های مهم این مستند است.

چشمگیرترین  بخش این سفر نیز دیدار آنان با مقام معظم رهبری است که در خلال این مستند به زیبایی از لنز دوربین جلیل قزوینه روایت شده است.

 صدابرداری این اثر را محسن معطری، تدوین را عرفان فرجی و سرپرستی گروه را  وحید حاج حسینی و دکتر حسین مقصود به عهده داشته اند.

«میزبانی خوبان» یکشنبه 7مهر ساعت 21 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز