از شبکه العالم؛

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از یک شبکه تلویزیونی

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۵:۱۸
کد خبر: ۹۰۵۱۲۱
بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از یک شبکه تلویزیونی
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شبکه العالم معاونت برون مرزی دیدار کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این دیدار که یکشنبه هفتم مهر انجام شد دکتر پیمان جبلی معاون برون مرزی و دکتر علی محمد صالحی و جمعی از مدیران ارشد شبکه سحر حضور داشتند و نمایندگان مجلس از نزدیک با فعالیت های شبکه العالم آشنا شدند.

در این بازدیدصالحی مدیر شبکه جهانی العالم ضمن تشریح فعالیت های شبکه العالم از میزان نفوذ شبکه در جامعه هدف و استقبال بسیار چشمگیر مخاطبان از برنامه های این شبکه خبر داد.

صالحی تصریح کرد : شبکه العالم در سه شیفت 24 ساعته برنامه های خود را به روی آنتن می برد و وبگاه شبکه خبری العالم در رتبه بندی الکسا نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد که نشان از اقبال خوب مخاطب به این شبکه و وبگاه آن دارد و بیانگر این حقیقت است که مخاطبان عرب زبان به این شبکه اعتماد دارند و العالم حرفی برای گفتن دارد.

در این دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت های رسانه ملی به ویژه در حوزه برون مرزی که به نوعی ویترین جمهوری اسلامی است بر حمایت مجلس از شبکه های برون مرزی تاکید کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از شبکه العالم، با دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما نیز دیدار و گفت و گو کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز