لیدا عباسی درمورد دلیل کم کاری‌اش گفت:

کیفیت آثاری که تولید می‌شوند پایین است!

۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۰۵۳۱۱
کیفیت آثاری که تولید می‌شوند پایین است!
لیدا عباسی، بازیگر فیلم «اسب سفید پادشاه» و سریال «بچه‌های نسبتا بد»، درمورد دلیل کم کاری‌های اخیرش گفت.

لیدا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا درمورد فعالیت های اخیرش گفت: در حال حاضر مشغول  کاری نیستم. یکسال گذشته پیشنهادات زیادی داشتم اما متاسفانه باب میل و سلیقه‌ام نبود و همه را رد کردم. اکنون کیفیت کارها بسیار پایین آمده و من که 25 سال سابقه فعالیت در این عرصه را دارم نمیخواهم در کار کم کیفیت حضور داشته باشم. به هرحال سختی‌هایی در این را کشیدم تا به جایگاه خوبی برسم، در نتیجه نمی توانم هر فیلم و سریالی را با هدف دیده شدن و فراموش نشدن بازی کنم.

وی در ادامه افزود: من بازیگر حرفه‌ای هستم و ترجیح می‌دهم در کار خوب و باکیفیت بازی کنم. به شخصه مدیوم خاصی برای من مهم نیست، اینکه کار برای تلویزیون، سینما یا شبکه نمایش خانگی باشد برای من چندان اهمیتی ندارد. چیزی که دوست دارم این است با یک تیم حرفه‌ای و کاربلد، در یک اثر خوب حضور داشته باشم.

بازیگر سریال «قلب یخی» در ارتباط به فعالیت در ژانرهای گوناگون اظهار داشت: من در کارنامه کاری خود در ژانرهای متفاوت بازی کردم. علاوه بر نقش‌های جدی چند سال گذشته کار طنز هم کار کردم. اگر مجددا نقش طنز به من پیشنهاد شود و بدانم توانایی بازی در آن را دارم حتما قبول می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز