تندیس بلورین دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش به سازمان فرهنگی هنری رسید

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۴:۰۵
کد خبر: ۹۰۵۸۴۱
تندیس بلورین دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش به سازمان فرهنگی هنری رسید
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موفق به کسب تندیس بلورین دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، دوشنبه هشتم مهرماه ۱۳۹۸ به همت انجمن مدیریت ایران با رویکرد «مدیریت منابع در دانشگاه خاتم» و با حضور مدیران سازمان‌ها، استادان دانشگاه‌های برتر کشور و با سخنرانی دکتر جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس دانشگاه خاتم و دکتر آندریاس برندنز رییس انجمن مدیریت دانش اتریش برگزار شد. 

در این دوره بیش از ۲۰ شرکت و سازمان بر اساس مدل بین‌المللی KM4D مورد ارزیابی قرار گرفتند و در دو سطح تقدیرنامه و تندیس رتبه‌بندی شدند. 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان تنها نهاد در میان سازمان های فرهنگی و همچنین شهرداری‌های کشور برای اولین بار در این جایزه شرکت کرد و موفق به کسب تندیس بلورین از این همایش شد.

علی اصغر خسروی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان پس از دریافت تندیس بلورین، توفیق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این عرصه را نشان‌دهنده برخورداری این سازمان از سرمایه‌های فکری و معنوی غنی دانست و گفت: متاسفانه دستیابی به الگوهای دانشی مناسب و شیوه‌های انتقال تجربه از جمله مباحثی است که در مقوله فرهنگ و هنر و بخصوص سازمان‌های مرتبط کمتر مورد توجه قرار گرفته و خلا آن در این سازمانها و نهادهای عمومی بیشتر به چشم می‌خورد؛ اما خوشبختانه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حمایت جناب آقای مهندس اوحدی رییس سازمان، موفق شده است در این زمینه گامی مهم و موثر بردارد.

 

وی در ادامه گفت: سازمان فرهنگی هنری این آمادگی را دارد تا تجارب خود را در این حوزه در اختیار سایر نهادهای فرهنگی و مجموعه‌های شهرداری تهران قرار دهد تا فرهنگ جاری‌سازی و اشتراک دانش در آنها نهادینه شده و افزایش بهره وری سازمانی را رقم زند.

میثم غفاری مدیر راهبردی و بهبود عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز هدف از شرکت در این جایزه را عارضه‌یابی و محک‌زنی نظام مدیریت دانش با یک استاندارد بین‌المللی دانست و عنوان کرد: سازمان‌ها و صنایع خلاق بیش از پیش نیازمند بهره‌گیری از مدیریت دانشی جهت تحقق یک سازمان دانش‌بنیان هستند. خوشبختانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر اساس نقشه راهی که در حوزه مدیریت دانش برای خود ترسیم نموده است، گام به گام قدم بر می‌دارد و با حمایت معاون محترم برنامه‌ریزی و توسعه، عزم و اراده همکاران سازمان در این خصوص جدی است.

انجمن مدیریت ایران به منظور ترویج، اشاعه و توسعه کارکردهای مدیریت دانش، با همکاری انجمن مدیریت دانش اتریش، «جایزه بین‌المللی مدیریت دانشKM4D» را هم‌زمان با برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش برگزار می‌کند. 

جایزه مدیریت دانش توسط انجمن مدیریت دانش کشورهای اتریش، هلند و سوئیس طراحی و تدوین شده است.

نظر شما