«مجله حقوقی» از شبکه سحر؛

عملکرد سازمان های حقوق بشر در روز همبستگی با کودکان فلسطین

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۳:۳۳
کد خبر: ۹۰۵۸۵۵
عملکرد سازمان های حقوق بشر در روز همبستگی با کودکان فلسطین
در «مجله حقوقی» از کانال آذری شبکه سحر به مناسبت روز همبستگی با کودکان فلسطین عملکرد نهادها و سازمان های حقوق بشری مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه 30 دقیقه ای به عوامل موثر بر عدم توجه و انفعال نهادها و سازمان هایی که مجری دفاع از حقوق کودکان در جهان هستند،اشاره می شود. همچنین بر این نکته تاکید می شود که این مراکز علی رغم در اختیار داشتن اسناد و مدارک کافی در وجود کشتار، شکنجه و بازجویی از کودکان زیر سن قانونی در زندان های رژیم صهیونیستی، به دلیل آنچه که به عنوان لابی های صهیونیستی از آن یاد می شود، در عمل اقدامی صورت نمی گیرد.

دکتر احمد مومنی راد استاد حقوق دانشگاه تهران در استودیوی برنامه و از شهر باکو در کشور آذربایجان عاکف نقی رئیس جمعیت مقاومت اسلامی برای آزادی قره باغ در برنامه «مجله حقوقی» حضور دارند.

در خلال برنامه گزارشی از آخرین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با موضوع نگرانی سران چند کشور از ادامه شهرک سازی و برنامه های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری پخش می شود، که در آن از سازمان ملل درخواست رسیدگی سریع تر و ایفای نقش موثرتری در حفظ فرایند صلح در این مناطق داشتند.

همچنین پخش فرازهایی از بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از حقوق حقه مردم فلسطین و مبارزه تا حصول آزادی کامل آنان، بخش دیگری از برنامه است.

«مجله حقوق» سه شنبه 9 مهر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای محمدرضا مهرافزا و تهیه کنندگی پناه نجف زاده بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز