از زاویه نگاه شبکه پرس تی وی؛

افشای اسناد تهیه ملزومات داعش در یمن

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۸:۴۸
کد خبر: ۹۰۶۲۳۱
افشای اسناد تهیه ملزومات داعش در یمن
نگاهی به فاش شدن اسناد تهیه انواع ملزومات داعش در یمن از سوی عربستان سعودی و امارات عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «از قلم افتاده» شبکه پرس تی وی به آن پرداخته خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با اشاره به اسناد جدید به دست آمده شامل گذرنامه های دلالان اسلحه از کشورهای آمریکا، عربستان و امارات، به بررسی دست داشتن این افراد در انتقال تجهیزات و اسلحه به گروه های تروریستی همانند داعش در یمن می پردازد.

این برنامه ضمن گفت و گو پیرامون این اسناد که شامل ایمیل ها، تصاویر، زمان تحویل، فهرست بسته بندی، مشخصات خریداران و شماره بدنه سلاح و متعلق به افرادی از آمریکا، امارات و عربستان و مربوط به بازدید آنها از کارخانه تولید اسلحه کروسیک در صربستان است، به بررسی گزارشی مبنی بر تعهد وزارت دفاع عربستان به کارخانه تسحلیاتی کروسیک صربستان برای انتقال این سلاح ها به کشورهای ثالث و اقدام خلاف تعهد عربستان و رساندن آنها به نیروهای داعشی خواهد پرداخت.

واکاوی اسنادی درخصوص استفاده داعش از خمپاره های یک شرکت آمریکایی و فروش سلاح توسط عربستان به نیروهای داعش در سوریه، یمن و افغانستان از دیگر مباحثی است که در این برنامه مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«از قلم افتاده» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنجشنبه 11 مهر ساعت 16:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 03:00 و شنبه ساعت 00:20 و 08:20 ، یکشنبه ساعت 20:20 ، دوشنبه ساعت 14:20 و سه شنبه ساعت 17:20 به وقت تهران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز