در پرس تی وی؛

بازنگری قانون مالیاتی شرکت های چند ملیتی

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۰۶۲۳۳
بازنگری قانون مالیاتی شرکت های چند ملیتی
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» شبکه پرس تی وی به بررسی لزوم بازنگری در قانون مالیات مربوط به شرکت های چند ملیتی و اصلاحات سیستم مالیاتی بین الملل می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه ضمن بررسی موضوع مالیات شرکت های بزرگ چند ملیتی به مرور گزارش صندوق بین المللی پول درخصوص افزایش کسب و کارهای دیجیتال و سودهای هنگفتی که این شرکت های چند ملیتی به جیب می زنند پرداخته و ضرورت بازنگری در شیوه پرداخت مالیات توسط این شرکت های چند ملیتی را مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه همچنین ضمن گفت و گو پیرامون بروز جنگ تجاری احتمالی میان فرانسه و آمریکا به دلیل وضع مالیات دیجیتالی بر برخی شرکت های فناوری آمریکایی از سوی فرانسه و واکنش ترامپ نسبت به این موضوع به نقد و بررسی در زمینه اصول این قانون مالیاتی از جمله الزام پرداخت 3 درصد مالیات بیشتر برای شرکت های با درآمد سالانه بیش از 25 میلیون یورو در فرانسه و 75 میلیون یورو در جهان و واکنش شرکت هایی همچون آمازون، گوگل و فیسبوک نسبت به این امر می پردازد.

نگاهی به پرونده ها و شکایت های مطرح شده علیه شرکت های گوگل، آمازون و اپل در اتحادیه اروپا و سیاست های انحصارگرایانه این شرکت ها از دیگر موارد مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 00:03 بامداد جمعه 12 مهر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز