بررسی «منطقه مالی» در هیسپان تی وی؛

سقوط احتمالی مستاجر کاخ کاسا روسادا

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۹:۴۴
کد خبر: ۹۰۶۲۳۶
برنامه «منطقه مالی» در شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی که به بررسی تازه ترین اخبار اقتصادی دنیا به خصوص اخبار مربوط منطقه آمریکای لاتین می پردازد، در این قسمت اقتصاد آرژانتین و دولت مائوریسیو ماکری را مورد کنکاش قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دولت مائوریسیو ماکری نتوانسته خود را در آخرین روزهای عمر از شوک‌های اقتصادی به دور نگه دارد. این مستاجر کاسا روسادا اذعان کرد که دولت آرژانتین درکوتاه مدت، نمی‌تواند با بدهی ها مقابله کند و مذاکره مجدد پیچیده ای را با «صندوق بین الملل پول» در پیش خواهند داشت و در صورت ادامه کاهش ارزش پول، احتمال بروز مشکلات اقتصادی بعدی بسیار است.

دراین قسمت از برنامه «منطقه مالی» به این موضوع پرداخته می شود که اقتصاد آرژانتین به کدام سمت می‌رود؟ دولت مائوریسیو ماکری چه تمهیداتی در نظر دارد تا جلوی سقوط کشور در گودالی را که در اثر شکست اقتصادی پیش آمده است،  بگیرد؟ نظر شهروندان در مورد سیاست نئولیبرال دولت وقت چیست؟

برنامه سیاسی- اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» هر هفته پنجشنبه‌ها در مدت زمان 25 دقیقه، در ساعت 5:30 (به وقت تهران) برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی روی آنتن می‎رود و تحلیلی از مسائل اقتصادی دنیا و منطقه آمریکای لاتین را برای مخاطبان به نمایش می‎گذارد. بازپخش این برنامه، جمعه ساعت 20:30 و شنبه ساعات 3:30، 10 و 14:30 است.

نظر شما