«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

بیان حقایقی پس ازگذشت یک سال از قتل روزنامه نگار ناراضی سعودی

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۶:۰۱
کد خبر: ۹۰۶۳۳۸
بیان حقایقی پس ازگذشت یک سال از قتل روزنامه نگار ناراضی سعودی
یک سال پس از قتل جمال قاشقچی روزنامه نگار ناراضی سعودی، برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر به ابعاد پیدا و پنهان این رخداد غم انگیز می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه 30 دقیقه ای تلاش می شود به مسئولیت های مقامات سعودی در قبال قتل این روزنامه نگار ناراضی، نقش ویژه محمدبن سلمان ولیعهد سعودی در قتل و فرار از مسئولیت و حمایت دولت ترامپ از عربستان در این جنایت و نیز درادامه ممانعت از به فرجام رسیدن نتایج تحقیقات سازمان ملل اشاره خواهد شد.

رحمت الله شریفی به عنوان کارشناس سیاسی در استودیوی برنامه از تهران و رمضان بورسا به عنوان روزنامه نگار از شهر استانبول در ترکیه به صورت تلفنی در «کمپاس» حضور دارند.

همچنین تحلیل مواضع دولت ترکیه و تلاش های این کشور برای مجازات آمران و عاملان این قتل سیاسی و نیز بررسی و تحلیل مقاله رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه انتشار یافته در روزنامه واشنگتن پست از موضوعاتی است که در برنامه به آن پرداخته می شود.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) چهارشنبه 10 مهر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای محمدرضا مهرافزا و تهیه کنندگی عبدالله بحرالعلومی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز