برگزاری مراسم تجلیل از مجاهدت های رسانه ای برای مقابله با جنگ نرم

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۴:۰۳
کد خبر: ۹۰۶۳۵۷
دومین گرامیداشت طلایه داران مقابله با جنگ نرم با حضور و تجلیل از شبکه های معاونت برون مرزی صداوسیما روز بکشنبه 14 مهر با حضور ریاست سازمان صداوسیما ، اصحاب رسانه و مقامات لشکری و کشوری در سالن خواجه نصیر مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به پاس قدردانی از زحمات همکاران، خبرنگاران و فعالان عرصه خبر معاونت برون مرزی، مراسمی با حضور ریاست محترم رسانه ملی، معاون برون مرزی، جمعی از مدیران ارشد رسانه ملی، سفرا، مقامات لشکری و کشوری و همکاران این معاونت از ساعت 9:30 روز یکشنبه 14 مهر در سالن خواجه نصیر مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود.

در مراسم «تجلیل از مجاهدت های رسانه ای خانواده معاونت برون مرزی صداوسیما در خط مقدم مقابله با جنگ نرم» از دست اندرکاران بخش های مختلف و نیز خبرنگاران شبکه های رادیویی و تلویزیونی معاونت برون مرزی به ویژه خبرنگاران مناطق جنگی و دیگر همکاران در قسمت های مختلف خبری تجلیل خواهد شد. همچنین بخش نکوداشت مرضیه هاشمی، خبرنگار، مجری و مستندساز برجسته شبکه پرس تی وی که دی ماه گذشته، بدون هرگونه اتهامی توسط پلیس آمریکا دستگیر و متحمل حبس در زندانی در واشینگتن دی سی شد نیز از جمله بخش های مهم این مراسم خواهد بود.

سخنرانی، اجرای برنامه های هنری و .. از دیگر بخش های این مراسم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز