در برنامه «پایان ناباروری»؛

بررسی موضوع اهدای تخمک و جنین

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۱:۱۵
کد خبر: ۹۰۷۲۱۰
بررسی موضوع اهدای تخمک و جنین
مجله ی علمی و تخصصی «پایان ناباروی» شنبه 13 مهرماه به بررسی ابعاد مختلف اهدای تخمک و جنین می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اهدای تخمک و جنین یکی از روش‌های نوین کمک‌باروری و از دستاوردهای حوزۀ علوم و فناوری‌های تولیدمثلی است. برنامۀ این هفتۀ مجلۀ علمی «پایان ناباروری»، به معرفی و بررسی این روش‌ درمان ناباروری اختصاص دارد و دکتر فرهاد یغمایی، مدیر کلینیک درمان‌های جایگزین مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا به پرسش‌های بینندگان دربارۀ موارد و چگونگی استفاده از روش اهدای تخمک و جنین پاسخ داده می‌شود.

 همچنین، در این قسمت از برنامه آیتمی به مسئلۀ آزواسپرمی و ناباروری مردان که مستلزم استفاده از جنین اهدایی است، اختصاص یافته است و دکتر سعید آراسته، متخصص اورولوژی و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا در این خصوص توضیح خواهند داد. 

افزون بر این بخش‌ها، در این قسمت از برنامۀ پایان ناباروری شاهد گفت‌وگو با زوج ناباروری خواهیم بود که با استفاده از روش کمک‌باروری رحم جایگزین توانسته‌اند صاحب فرزند شوند. 

مجلۀ علمی پایان ناباروری، کاری از گروه دانش شبکۀ چهار سیما، به تهیه کنندگی مرجان بیات با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است که شنبه‌ها ساعت ۱۹ به روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه را مینا هاشمی و دکتر محمد کیاسالار برعهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز