تهیه‌کننده برنامه «وقتشه» بیان کرد:

تلویزیون نیازی به استفاده از چهره‌های فضای مجازی ندارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۰۷۲۳۰
تلویزیون نیازی به استفاده از چهره‌های فضای مجازی ندارد
تهیه کننده سینما و تلویزیون درمورد استفاده از چهره‌های مطرح فضای مجازی در فیلم‌ها و سریال‌ها گفت: تلویزیون با توجه به امکاناتش، اصلا احتیاجی به استفاده از این افراد ندارد، حضور آنها در سریال‌ها نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه باعث ایجاد آسیب‌هایی هم می‌شود.

ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در مورد استفاده از چهره‌های مطرح فضای مجازی در تلویزیون گفت: در رسانه ملی افرادِ با شهرت مجازی کمتر استفاده می‌شود، دلیلش هم به ملاحظات و ممیزی‌هایی که در تلویزیون وجود دارد بر می‌گردد.

وی افزود: تلویزیون به تنهایی سردمدار شناسایی و معرفی چهره‌های جدید است و چهره‌پروری در آن قدمتی دیرینه دارد. اکثر افرادی که هم اکنون در سینما یا در فیلم‌های نمایش خانگی مشغول بازی هستند از تلویزیون پا به عرصه شهرت گذاشتند.

صفری با اشاره به استفاده از اینفلوئنسرها در فیلم‌ها و سریال‌ها گفت: استفاده تلویزیون و سینما از افراد با شهرت مجازی کمکی در جهت بهبود اوضاع شان نمی‌کند، شاید این راهکار در کوتاه مدت باعث فروش بیشتر شود اما نهایتا تاثیر و تاثیرگذاری‌اش را از دست می‌دهد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی خوب است اما تلویزیون نیازی به استفاده از این افراد ندارد. انجام این کار و ورود این افراد که معمولا بدون تجربه هستند در دراز مدت می‌تواند ضربات جبران ناپذیری را به پیکره سینما و تلویزیون وارد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز