در فیلم «قتل عادلانه»؛

پشیمانی رابرت دنیرو از همبازی شدن با آل پاچینو

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۷:۲۵
کد خبر: ۹۰۷۴۰۲
پشیمانی رابرت دنیرو از همبازی شدن با آل پاچینو
رابرت دنیرو فاش کرد که از بازی در فیلم «قتل عادلانه» (۲۰۰۸) در کنار آل پاچینو پشیمان است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، «قتل عادلانه» نام فیلم تریلر پلیسی بود که دنیرو نقش کاراگاه توماس را در آن در مقابل آل پاچینو در نقش کاراگاه دیوید فیسک بازی می کرد. فیلم در آن زمان با انتقاد شدید منتقدان مواجه شد.

«قتل عادلانه» سومین همکاری دنیرو و آل پاچینو پس از «پدرخوانده ۲» و «مخمصه» بود، همکاری ای که دنیرو برخلاف آن دو فیلم شور وشوقی نسبت به آن ندارد.

دنیرو در مصاحبه با ورایتی گفت که او و پاچینو در اولین نمایش «قتل عادلانه» در رم حضور داشتند و مورد استقبال صدها طرفدار قرار گرفتند.

دنیرو آن روز را این چنین به خاطر ‌آورد: من گفتم این یک واکنش عالی است، اما خوب می شود اگر آن‌ها برای فیلمی که ما واقعا به آن افتخار می‌کنیم اینجا باشند. دفعه بعد کاری که دوست داشتیم را انجام می دهیم.

این گفته دنیرو نشان می دهد ستاره بزرگ سینمای جهان علیرغم استقبال هواداران، از بازی در آن فیلم احساس پوچی و شکست می کرده است.

با این حال چهارمین همکاری دنیرو و پاچینو در فیلم «مرد ایرلندی» به نظر می رسد برخلاف «قتل عادلانه» فیلم بسیار موفقی باشد. موفقیت «مرد ایرلندی» بگونه ای است که از همین روزها زمزمه نامزدی جایزه اسکار رابرت دنیرو و آل پاچینو برای بازی در این فیلم در محافل سینمایی شنیده می شود. «مرد ایرلندی» همچنین می تواند پس از «پدرخوانده ۲» و «شکارچی گوزن» سومین فیلم رابرت دنیرو باشد که جایزه اسکار بهترین فیلم سال را دریافت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز