یکی دیگر از چهره‌های مطرح اینستاگرام بازیگر می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۴:۴۴
کد خبر: ۹۰۷۶۸۰
یکی دیگر از چهره‌های مطرح اینستاگرام بازیگر می‌شود
مهیار حسن از شب سوم نمایش «از بان تا تان» به گروه اجرایی این نمایش می‌پیوندد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، مهیار حسن که پیش از این تجربه حضور در برنامه «اکسیر» با اجرای فرزاد حسنی را داشت و مدتی است که در فضای مجازی دوربین مخفی‌ های گوناگونی تولید می‌ کند که به نقد زندگی اجتماعی می‌ پردازد قرار است از شب سوم نمایش «از بان تا تان» به گروه اجرایی این نمایش بپیوندد و نقش یک شهید مدافع حرم را بازی کند.

وی درباره ایفای نقش خود توضیح داد: من اولین بار که تمرین نمایش «از بان تا تان» را دیدم و با اشکان درویشی کارگردان این اثر صحبت کردم، خیلی تحت تاثیر کار قرار گرفتم. من خیلی احساساتی هستم و واقعا تصمیم گرفتم بدون جنبه مالی وارد این کار شوم و در این نمایش بازی کنم. البته من فکر کرده بودم نقش شهیدی در هشت سال دفاع مقدس را دارم ولی بعد متوجه شدم که نقش شهید مدافع حرم را بازی می‌کنم و خیلی خوشحال شدم که قرار است دوباره در تئاتر بازی کنم و از بازیگران دیگر این کار هم یاد بگیرم. این محیط را دانشگاه می‌ بینم و هدف من آموختن و دیده شدن در حرفه بازیگری است.

نمایش «از بان تا تان» دومین تجربه کارگردانی اشکان درویشی است که از امشب شنبه ۱۳ مهر از ساعت ۲۰:۴۵ در تماشاخانه سپند روی صحنه می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز