پس از ۵ سال به سینما،

بازگشت مرضیه برومند!

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۳:۵۹
کد خبر: ۹۰۷۸۳۸
بازگشت مرضیه برومند!
مرضیه برومند ۵ سال بعد از «شهرموش‌ها ۲»، فیلم «سرزمین بود و نبود» را در ژانر کودک و نوجوان و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی جلوی دوربین خواهد برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پنجمین فیلم بلند سینمایی برومند به تهیه‌کنندگی «همایون اسعدیان» ساخته می‌شود و این روزها در مرحله طراحی تولید قرار دارد.

همایون اسعدیان تهیه‌کننده فیلم «سرزمین بود و نبود» که قرار است با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی به تولید برسد و در مرحله جدید طراحی تولید قرار دارد، گفت: پروژه «سرزمین بود و نبود» متعلق به مرضیه برومند است. فیلمنامه‌ای که خانم برومند داشتند، در فضای سن نوجوان_بزرگسال روایت می‌شد و از نظر ساختاری از فضا رئال_فانتزی برخوردار بود. فیلمنامه به بنیاد سینمایی فارابی ارائه شد و دوستان کلیت طرح را پسندیدند و ابراز علاقه کردند که خانم برومند این طرح را تبدیل به یک فیلم سینمایی بکند.

اسعدیان ادامه داد: در ادامه خانم برومند از من خواست تا به عنوان همکار تهیه‌کننده به شکلی کنار ایشان حضور داشته باشم. پیشنهاد ما و بنیاد سینمایی فارابی مشترکا این بود که به یک طراحی دست یابیم. خوشبختانه دوستان در بنیاد سینمایی فارابی به این نتیجه رسیده‌اند و در واقع این نکته درستی است که برای ساخت پروژه‌ها نباید ابتدا وارد مرحله تولید شد و بعد برویم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز