هیسپان تی وی بررسی می کند؛

گزارشی از عفونت های کشنده بیمارستان های رژیم صهیونیستی

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۹۰۸۴۲۸
برنامه «داخل اسرائیل» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته به معضلات بهداشتی و وضعیت نابسامان بیمارستان های اسرائیل می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «داخل اسرائیل» به موضوعات نشانگر فروپاشی داخلی رژیم صهیونیستی می‌پردازد و موضوع این هفته برنامه راجع به وضعیت بد بیمارستان های اسرائیل است. بر اساس آمارها عده قابل توجهی از مراجعه کنندگان به بیمارستان دچار بیماری های عفونی می شوند و برخی از آنها جان خود را از دست می دهند.

بیمارستان ها در اسرائیل می توانند کشنده باشند. براساس اعلام وزارت بهداشت اسرائیل، سالانه حداکثر 6000 بیمار در اسرائیل به دلیل عوارض عفونت های ناشی از بستری در بیمارستان جان خود را از دست می دهند. این در حالیست که 40000 بیمار دیگر هم در اسرائیل به عفونت‌های بیمارستانی مبتلا شده اند و این گزارش تا مدت ها مخفی نگه داشته شده بود.

به نظر می رسد اسرائیل در مورد استانداردهای بین المللی پیرامون بهداشت بیمارستان با چالش هایی رو به رو است و موارد ایمن سازی را برای جلوگیری از شیوع بیماری نادیده می گیرد. این امر پیامدهای منفی جهانی را به دنبال دارد زیرا میلیون ها ساکن رژیم صهیونیستی، دارای شهروندی کشورهای خود هستند و به بسیاری از نقاط جهان سفر می کنند و این امر خطر انتشار عفونت ها در سایر نقاط دنیا را بیشتر می کند.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری سه شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴:۳۰، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز