اکران «بنیامین» در دومین روز هفته فیلم کودک

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۲:۳۳
کد خبر: ۹۰۸۴۴۸
اکران «بنیامین» در دومین روز هفته فیلم کودک
در دومین روز «هفته فیلم کودک»، فیلم سینمایی انیمیشن «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی روی پرده رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دومین روز از «هفته فیلم کودک»، عصر یکشنبه ۱۴ مهر با فیلم انیمیشن «بنیامین» ساخته محسن عنایتی، در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی آغاز شد.

محسن عنایتی، کارگردان فیلم انیمیشن «بنیامین»، پیش از آغاز نمایش این فیلم در «هفته فیلم کودک» گفت: تولید این انیمیشن همچون بسیاری از کارهای همکاران ما در این عرصه، بسیار دشوار بود و برای آن زحمت بسیار زیادی کشیده شده است.

او در ادامه از گروه صداپیشگان فیلم و فرشید جلیلی صداگذار قدردانی کرد و به همراه مصطفی حسن‌آبادی تهیه‌کننده این انیمیشن سینمایی، حاضران را به دیدن فیلم دعوت کرد.

چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، امیر زند، مریم شیرزاد، تینا هاشمی، آرزو آفرید از صداپیشگان انیمیشن بنیامین هستند.

«هفته فیلم کودک» به همت بنیاد سینمایی فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به‌منظور فراهم ساختن زمینه‌ای برای دیدار هنرمندان، منتقدان، اصحاب رسانه، تهیه‌کنندگان، پخش‌کنندگان، سینماگران و نویسندگان حوزه کودکان و نوجوانان، تا ۱۸ مهر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی ادامه دارد؛ منطقه پرواز ممنوع (امیرداسارگر)، قطار آن شب (حمیدرضا قطبی)، اقیانوس پشت پنجره (بابک نبی‌زاده) و تورنا۲ (سیدجواد هاشمی) فیلم‌های روزهای آینده این هفته فیلم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز