انتشار ماهنامه جدید سوره سینما؛

بررسی سینمای کودک با حضور سینماگران شاخص این حوزه

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۶:۱۶
کد خبر: ۹۰۹۰۰۵
بررسی سینمای کودک با حضور سینماگران شاخص این حوزه
شماره 30 و 31 ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه مرداد و شهریورماه 98 به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نسخه الکترونیکی دو شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد با موضوع بررسی و آسیب شناسی سینمای کودک منتشر شد.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی و واحدهای تصویری استان‌های حوزه هنری در خرداد و تیرماه 98، به موضوعاتی چون: یادداشت یک با موضوع ضرورت پرورش سینماگر جوان و متعهد، گزارشی از مراسم رونمایی مستند «این رمز بی‌نهایت» با حضور رئیس حوزه هنری، گزارش نشست مشترک هنرمندان سوری و حوزه هنری، انتشار دیدگاه شش سینماگر پیرامون فعالیتهای موسسه بهمن سبز، گزارش نشست هم اندیشی سینمای کودک و نوجوان، یادداشت و گزارش پیرامون سینما و محرم، گزارش سلسله نشست‌های فیلمنامه فیلم، گزارش نشست هم اندیشی چالش‌های سینمای دفاع مقدس»، اختصاص پرونده این شماره از ماهنامه به رونمایی از مستند «روزگار یک چهل ساله» جدیدترین محصول مرکز مستند سوره و ... پرداخته شده است.

مجری طرح این ماهنامه آرش رمضانیان است. فاطمه پزشکی، مریم اکبرلو، مرضیه فرزعلیان، امید عشریه، غفور پورغفور، الناز نعمتی، حامد نیکومرام، محمدرسول ظهیری، محمدعلی حیدری و نرگس ساجد در بخش تحریریه و بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

نظر شما