«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند؛

تحولات سوریه، عراق و مصر

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۰۹۰۹۹
تحولات سوریه، عراق و مصر
آغاز تهاجم ترکیه به مرزهای شمال سوریه، تظاهرات در عراق در ادامه اعتراضات و دستگیری ها در مصر، از مهم ترین هشتگ های دنیای عرب در برنامه «هاشتاغ» بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «هاشتاغ» امشب به موضوع تهاجم ترکیه به مرزهای شمال سوریه می پردازد. در این برنامه تحلیل خواهد شد که این تهاجم پس از اظهارات رئیس جمهور ترکیه مبنی بر حمله قریب الوقوع به مواضع تحت تصرف نیروهای شبه نظامی کرد (موسوم به دموکراتیک سوریه) در شمال سوریه و خروج نیروهای آمریکایی از پایگاه های اشغالی آغاز شده است.

تظاهرات در عراق، هشتگ پربازدید دیگری است که به آن پرداخته خواهد شد. در این برنامه بدان اشاره خواهد شد که رئیس جمهور عراق در سخنرانی زنده تلویزیونی، ضمن اشاره به فساد مالی و اداری که مانعی بر سر پیشرفت عراق شده، یادآور شده است؛ جوانان باید مسالمت آمیز بودن تظاهرات را حفظ کنند و اجازه ندهند کسی اهداف و رویاهای آنها را به سرقت ببرد.

آخرین هشتگ برنامه «هاشتاغ» نیز به موضوع دستگیری ها در مصر اختصاص خواهد یافت. در این بخش نیز اشاره خواهد شد که علی رغم بازداشت ها و سرکوب گسترده تظاهرکنندگان، حضور معترضان در خیابان ها با وجود تدابیر شدید امنیتی، برای رسانه ها تعجب برانگیز شده است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 16مهر ساعت 22:15 دقیقه به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز