فیلمی که ستاره ندارد، حتی اکران نمی شود!

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۵:۴۸:۵۳
کد خبر: ۹۰۹۱۲۸
فیلمی که ستاره ندارد، حتی اکران نمی شود!
یگانه رجبی گفت: فیلم «گل نساء» چون سلبریتی ندارد اکران نمی شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ یگانه رجبی بازیگر فیلم «گل نساء» که به تازگی جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «عشق» آمریکا دریافت کرده است گفت: یکی از همکلاسی‌هایم در مقطع فوق لیسانس مرا به ستار چمنی گل معرفی کرد. اتفاقاً آقای چمنی گل فیلم «ترومای سرخ» را دیده بود و بازی مرا به خاطر داشت و حتی با آقای میهن دوست هم مشورتی کرد و درنهایت من را برای این نقش انتخاب کرد. در فیلم «گل نساء» برای اولین بار نقش اصلی را ایفا می‌کردم و چیزی حدود سه ماه تمرین سخت و درعین حال شیرین داشتیم. در این مدت زبان افغانستانی را بسیار تمرین کردم و حتی در کوره آجرپزی تمرین‌های سختی داشتیم. شرایط کار و فیلمبرداری در کوره آجرپزی سخت و سنگین بود تا جایی که بعد از آن چند ماه تحت درمان بودم.

بازیگر «گل نساء» که برای نقش آفرینی خود جوایزی در جشنواره‌های ایتالیا، سوییس و آمریکا را به دست آورده است از اکران نشدن فیلم «گل نساء» ابراز ناراحتی کرد و گفت: کم کم دارم ناامید می‌شوم و به این فکر می‌افتم که برای دکترای خود بورس گرفته و از کشور بروم. «گل نساء» اکران نمی‌شود چون سلبریتی ندارد. پخش کنندگان و سینماداران می‌گویند فیلم هنری است و فروش ندارد. مگر فقط گیشه مهم است؟

این بازیگر تئاتر و سینما در انتها گلایه‌ خود را این‌گونه بیان کرد: چرا از بازیگران تئاتر استفاده نمی‌شود و به ما اعتماد نمی‌کنند؟ در پلاتوها استعدادهای بسیاری است که دیده نمی‌شوند.

منبع: خبرگزاری صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز